Dental Business Workshop

MBA για Οδοντίατρους

Τι χρειάζεται ένας οδοντίατρος για να είναι σε θέση να διοικεί και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά την κλινική του;

Θεματολογία:

Μάρκετινγκ
Ικανότητες Παρουσίασης & Επικοινωνίας
Λογιστική
Δημιουργία Επιχειρηματικού Σχεδίου
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ηγεσία
Οικονομικά
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Σχεδιασμός Ερευνών για την Ικανοποίηση των Ασθενών
Ικανότητες Διαπραγμάτευσης

Χρησιμότητα/Αναγκαιότητα Προγράμματος

Ο κύριος στόχος του workshop είναι να μεταδώσει τις κύριες γνώσεις και να
δώσει τα βασικά εργαλεία όσον αφορά το μάνατζμεντ και το μάρκετινγκ
των οδοντιατρικών κλινικών σας.

Μετά το τέλος του workshop θα μπορείτε να σχεδιάζετε τη SWOT ANALYSIS του ιατρείου σας αναγνωρίζοντας έτσι τις ευκαιρίες που σας δίνονται, θα έχετε την ευκαιρία να βρείτε το όραμα σας (vision)και έτσι να το κυνηγήσετε!

Θα μάθετε πώς να βρίσκετε τους στρατηγικούς σας στόχους(strategic objectives), πως να σχεδιάζετε βήμα-βήμα τα ερωτηματολόγια ικανοποίησης των ασθενών σας(ένα πολύτιμο εργαλείο για να αποκτήσετε αφοσιωμένους ασθενείς).

Στόχος του workshopείναινα αναγνωρίσετε την σημασία της ελαστικότητας της τιμής στην τιμολόγηση των υπηρεσιών σας.

Θα ελέγχετε το cognitive dissonance των ασθενών σας με συγκεκριμένο πρωτόκολλο, θα γίνετε ένας δεινός διαπραγματευτής είτε αντιμετωπίζετε συνεργάτες είτε ασθενείς μια και θα μάθετε τους τρόπους που θα εξολοθρεύετε τις τρικλοποδιές που μπορεί να σας βάζουν!

Και τέλος θα γίνετε master στην παρουσίαση περιστατικών σας σε ασθενείς ώστε να αυξήσετε τα ποσοστά αποδοχής με τελικό αποτέλεσμα φυσικά την αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας των οδοντιατρικών κλινικών σας.


Κοινό στο οποίο απευθύνεται:

Αποκλειστικά σε οδοντιάτρους (με επαγγελματική εμπειρία ή μη) και στους φοιτητές Οδοντιατρικών Σχολών.


Εργαλεία που θα διδαχθούν & θα χρησιμοποιηθούν

Μέσα από αυτό το workshop οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή και θα διδαχθούν εργαλεία όπως :
• SWOT Analysis
• Πώς να κάνεις πράξη το όραμα σου
• Αναγνωρίστε τους στρατηγικούς σας στόχους
• Εργαλείο Κατασκευής Ερευνών Ικανοποίησης Ασθενών
• Ελαστική & Ανελαστική Ζήτηση – τα πρωτόκολλα τους και η σημασία τους
• στην οδοντιατρική
• Cognitive Dissonance – T ι είναι και πως μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε
αποτελεσματικά
• Βρώμικα κόλπα στην διαπραγμάτευση – πώς να τα αναγνωρίσουμε και
πώς τα αντιμετωπίζουμε
• Πρωτόκολλο επικοινωνίας – πώς να το σχεδιάσετε
• Παρουσίαση σχεδίου θεραπείας – πώς να αυξήσετε την αποδοχή τους από
τους ασθενείς σας


Αξιολόγηση:

Η κατανόηση της ενότητας από τους συμμετέχοντες θα αξιολογηθεί μέσα από τις
ασκήσεις που θα διεξαχθούν.


Πληροφορίες

Ημερομηνία διεξαγωγής: Κυριακή 14 Μαΐου, 2017
Τόπος διεξαγωγής: Ινστιτούτο Μέριμνα Αθήνα
Κόστος συμμετοχής: 150 €

Υπεύθυνη / Λέκτορας σεμιναρίου: Δρ. Άννα Μαρία Γιαννίκος

DBA Dental Business Administration Mastership CourseΔρ. Άννα Μαρία Γιαννίκος DDS, MSc, MBA, LSO
Course Leader/ Κύρια Λέκτορας

Η Δρ. Γιαννίκος διαθέτει το προνόμιο να είναι μια από τους λίγους οδοντιάτρους με πτυχίο MBA και να εξασκεί την οδοντιατρική για περισσότερα από 23 χρόνια στην Κύπρο.

Είναι πρωτοπόρος στον τομέα των οδοντιατρικών Laser (καθώς βρίσκεται ανάμεσα στις 2 πρώτες γυναίκες παγκοσμίως με αυτόν τον ακαδημαϊκό τίτλο) και στην Αισθητική οδοντιατρική. Για την κλινική της έρευνα σχετικά με τα οδοντιατρικά Laser έλαβε ένα Χρυσό Βραβείο στο ISLD Συνέδριο στο Βερολίνο το 2006.

Επιπλέον, η Δρ Άννα-Μαρία Γιαννίκος κατέχει 2 μεταπτυχιακούς τίτλους, ένα στα Laser (M.Sc. 2006) και ένα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA, 2009) και αποτελεί επιστημονικό συνεργάτη και λέκτορα του AALZ του RWTH Aachen University Campus του Aachen της Γερμανίας.




Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία σας και σύντομα ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για οποιαδήποτε πληροφορία και ενημέρωση χρειάζεστε.

Το όνομά σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Το τηλέφωνό σας (απαραίτητο)

Επιλογή Προγράμματος (απαραίτητο)

Έχετε επιπλέον ερωτήσεις;


Log in with your credentials

Forgot your details?